Chace Crawford


Är sjuk idag igen, känns lite jobbigt att vara borta från skolan på en onsdag eftersom vi har så många lektioner då, men men jag får väl leva med det antar jag.
 
Igår såg jag nya avsnittet av OTH väldigt bra, ska snart se nya Gossip Girl då jag längtar efter att få se min Chace Crawford även kallad 'Nate' i serien. Han är grymt snygg och tar en stor plats i min 'Hotties mapp' ska ni veta! dock är det ju inte bara han som är med där, jag menar Brad Pitt, Rob Pattinsson, Tayler Lautner, Dustin Milligan ja många fler. Nog om det, ska byta internetsladd nu så att  Gossip Girl laddar snabbare.


Gorgeous, right?

puss, F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0