I feel like i'm gonna faint any second now

Word på rubriken...


bjuder på en  bild

Imorse när jag vaknande såg det inte så ljust ut! hade fruktansvärt ont i halsen jag va täpt i näsan och helt snurrig i huvudet, men jag kunde ju absolut inte ge upp nu dagen skulle ju bestå av begravning och match och båda var ett måste. När jag väl kommit till åsarna mådde jag så jävla dåligt men jag sa ingenting till mamma, ville ju så gärna spela match och jag vet att om jag sa till henne att jag inte mådde bra skulle hon promt ringa coachen! Men hon märkte det i alla fall (attans bananer)så hon ringde han. Jag sjöng på begravning även fasst jag var dålig så det gick ju sådär men så länge alla andra var nöjda va jag också det.

Ikväll är jag ensam hemma med casper och hans kompis (som jag hatar, han är jätte wierd), pappa och danne är på kick off med laget i björnriket och mamma är på fest med alla föräldrar i caspers hockeylag. så jag får väl roa mig själv som vanligt. Men det har jag inte så mycket emot, speciellt inte när jag har min kära dator(L)


puss, Flipp

Kommentarer
Postat av: En blogg om allt och inget.

Tack :)

2009-04-26 @ 21:11:01
URL: http://girlfantastico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0