Just something I had to do before I'll brush my teeth and go straight to bed.


Slänger in ett litet inlägg nu såhär innan det blir sängen. Kan ju knappast påstå att jag är en nattmänniska eller vad man säger? kvällspigg? Äsch jag är inte det, men jag är absolut inte morgonpigg heller. Konstigt, det känns ju som att man borde vara antingen eller men nej jag är inget av det, hah. Men det jag vill komma till är att jag var trött, men satt ändå vid datorn så jag tänkte varför inte? Haha.

Idag har det i alla fall varit en typiskt slappdag, jag har inte alls gjort mycket. Målat naglarna, suttit vid datorn, läst en bok, sorterat hundratals bilder från min barndom, suttit vid datorn, tittat på tv, suttit vid datorn, did I mention suttit vid datorn? Hana jag känner att jag är lite patetisk men jag tycker att man förtjänar en sådan där sitta-vid-datorn-dag det är skönt ibland, inga bekymmer liksom.

Gårdagen spenderades i Åre där det var GALET FINT VÄDER, jeeez ! Vi grävde ner oss i en snögrotta i backen ovanför ullodalsstugan och där satt vi hela dagen. Underbart är ordet solen stekte och jag kunde inte annat än att njuta av livet. Men nog finns det alltid konsekvenser sådanna här perfekta dagar. Jag tror hela min familj brändde sönder ansiktet typ, sjukt kul när vi kom hem och kollade oss i spegeln i alla fall! Daniela var nog värst, och jag tror det var lite mitt fel för hon somnade när alla de andra åkte längdskidor. Jag läste i en tidning där för mig själv och ser hur danne har somnat med ansiktet rakt mot solen, hehe men jag sa ingenting för jag tänkte att hon ville bli lite brun (: snäll som jag är.


Aja känner att detta inlägg börjar bli alltför långt och tråkigt, sry.

Imorgon ska jag försöka få med mig danne så vi kan ta några kort med henne nikon, om det blir så lägger jag nog in någon på bloggen, Känner att inläggen är så tråkiga med bara text.



sleep tight, Flipp


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

sv; ohja, det kan jag absolut hålla med dig om!

2009-04-13 @ 13:19:33
URL: http://favouritechild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0