fly away, take the sky


Lite sorglig dag har det varit idag då min gammelfarmor gick bort tidigt imorse. Alltså min mammas farmor, pammis kallades hon. Och ovanligt nog stod vi henne ganska så nära, jag menar dom flesta får knappt träffa sin gammelfarmor eller farfar osv. Och jag är väldigt tacksam och lycklig över att jag fick träffa och lära känna pammis, hoppas hon sover gott (L)

Idag har jag och daniela tagit lite kort, ni får se två av dom, jag ser lite wierd ut, speciellt då jag har håruppsättningen det kändes som om jag skulle gifta mig haha, men det var danne som gjorde det!

Nu tittar jag faktiskt på Harry Potter på tvn, han är så liten och söt i första filmen! I alla fall så tänkte jag att det blev lite roligare med bilder så här har ni.






(Denna bild är wierd, haha)


PUSS /Flipp

Kommentarer
Postat av: sanna

Du är så himla fin! Du skulle passa som en fotomodell!

2009-04-13 @ 22:57:54
Postat av: Jennifeeeer [FOTOBLOGG]

Super söt!

2009-04-14 @ 19:46:19
URL: http://eiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0