förmodligen...

..åker jag till Turkiet på fredag! Om det blir så, alltså ni fattar inte hur överlycklig jag skulle bli. Jag älskar min pappa men om han låter mig och mamma åka då ska jag göra vad som helst för han i all framtid, plocka ur och i diskmaskinen 100 gånger om bara han ber mig. För jag vill bara bort nu, bort från allt. Det är precis vad jag behöver, jag känner det i hela kroppen! Jag vill bort lägga mig i en solstol rensa tankarna och bara njuta, de skulle göra så jävla gott nu tro mig! sen när jag kommer hemm så ska jag vara fitt for faight för ny skola, ny klass och allt dedär. ååååååååååååååååh jag blir galen om jag inte får åka, lägg in mig på psyket eller någonting för jag vill inget annat än bort NU!



there was something about the look in your eyes, something about your beautiful face.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0