homework oh my God homework, it sucks


som sagt it sucks, något så jävulskt. Jag har ett No prov imorgon och jag har inte ens börjat plugga, jag måste verkligen börja nu känner jag annars blir det IG och det får inte hända, nej. Spanska måste jag också göra, ett jobb som vi ska lämna in på onsdag om Fransisco Franco, sick gubbe. och sist men inte minst, svenskan som ska vara inne på fredag. Ett författar porträtt om för mig då, William Golding och en recension om boken som han skrivit och som jag har läst nämligen Flugorna herre. Lite hemsk men samtidigt väldigt intressant.


Tänkte också berätta om en lite rolig incident som ägde rum igår under earth hour. Jo jag skulle ju då gå in till köket där det var väldigt mörkt och ställa ner besticken och faten vi ätit med i diskmaskinen. Såklart så såg jag ju ingenting men försökte skynda mig och brydde mig inte så mycket. I alla fall så tar jag upp de flesta av besticken då en av gafflarna glider ut mina händer. GOSH gaffelns spättsar träffar min stortå med en duns och det gjorde nå så fruktansvärt ont så jag trodde jag skulle dö. Ingen större skada sked tänkte jag efter ett tag  när värken var över men guess what idag när jag klev upp och få syn på min stortå? Jo blå som bara den och lite torkat blod var de där också ja! Jag menar av en gaffel!?!? Hur lyckas man? haha det är skrattretande!

Aja antar att jsg måste sätta igång med pluggandet nudå.


Have a nice day, cause I wont.
Flipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0