Porter Scavo - Charles Carver

Nationella idag gick sådär, det kunde ha gått mycket bättre säger jag bara.
Aja idag tog jag 2 bussen hem, gjorde elevensval på hålet i stället så jag kunde sluta tidigare.
Känns skönt att sitta hemma nu, fasst jag har så sjukt mycket läxor svenska, spanska, NO och allt vad det är.
Och allt är till nästa vecka och även fasst vi har jobbat med dedär så himla länge så har jag inte kommit någondstans, jag är en sån som skjuter upp på allt tills sista dagen då dygnar jag och gör klart allt. Haha kan bli lite svårt nu eftersom jag fömodligen inte kommer få mycket sömn nästa vecka så det är väl lika bra att börja nu i alla fall.
 
Annars har jag ju ingen träning idag vilket är skönt, måste vila min rygg då jag måste ha sträckt mig eller något, det gör sjukt ont när jag böjer mig ner. Men jag ska inte klaga vill inte vara sån.

Igår hörni, då var det desperate (mitt slang till desperate housewives). Meeeeeen jag missade det på grund av träning som jag hade, men jag håller på att köpa (heh) hem de avsnittet just nu. Hoppas det är bra för det var så bra förra gången.

Måste då ocskså passa på att säga, Charles (Porter) är något snygg! Han kan loosa muschen men asså han är ju söt som bara den, bara det att det ör lite läskigt att han låg med den där kvinnan. Tur att det inte var på riktigt.





Ikväll är det grey's vilket är grymt bra, längtar!

Later, Flipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0