to much to deal with

Hello, ja så jag skulle berätta llite saker idag så var det ja.
Fasst jag vet inte om det kanske är så jätte nödvändigt haha för ärlligt så orkar jag inte det.
Men jag kan berätta lite om vad jag vill

Idag har jag varit på skolan, eftersom jag fortfarande går i skolan.
9an dessutom men det är trevligt ibland förutom när det gäller nationella som vi ska ha
imorgon t ex, fasst det känns ganska bra eftersom det är engelska, jag råkar vara lite säkrare på
det än på de andra ämnena

Idag ska jag iväg på träning vid 8, spelar fotboll faktiskt.
just nu tränar mitt lag på ett slags gym då vi tränar step, bodypump osv
GRYMT JOBBIGT! fasst inte jobbigare än igår 5,2 km intervaller + fys, sen vanlig fotbollsträning
1 timme till efter det! Jobbigaste träningen på länge, men man överlever ju.

Min kompis J är en väldigt duktig fotograf, hade tänkt att jag skulle lägge in nån bild som hon tagit på mig
det är bland annat en av mina visningsbilder! bilden kommer i nästa inlägg.

Best wishes, Flipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0