Trying new things

yeah that's right, jag skaffade en blogg det kanske är lite svårt att förstå men det verkar lite roligt och vem vet det kanske är precis vad jag behöver just nu. Skriva av mig lite, det är aldrig fel.

Här kommer jag väl att skriva för det mesta, kommer säkert att lägga in bilder också.
Försöker att komma på hur fasiken man designar den här bloggen också,
hehe men det kommer väl jag vet iaf hur man ändrar färg på bakgrunden, en bra början.

förbered er på att få höra mycket om tvprogram,
jag är inne i någon slags fas då det är det enda jag bryr mig om nästan.
hehe sick I know, men så är det.
Berätta om mig själv kan jag iaf kanske göra i nästa inlägg, great

so long, Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0