your one and only source into the scandaless life of manhattans elite.

Jag och Dani har just tittat på de nyaste avsnitten av både Gossip girl och one tree hill.
Om Blair och Nate blir ihop nu, I svear to god i will....nej men jag vill inte de.

One tree hill var ganska bra, fasst det hände inte sådär jätte mycket, dock är jag lite intresserad av vilka som är ihop med vilka i dessa serier, alltså på riktigt. Förut var ju Chad (Lucas) och Sophia (Brooke) förlovade vilket jag tyckte va bra eftersom jag gillar att de två är tillsamans, men hörde något ryckte om att han var otrogen mot henne? vet inget om det men det känns lite osannolligt, fasst vad vet jag det är ju inte direkt så att jag känner dom haha.
Så nu är alltså James lafferty (Nathan) tillsammans med Sophia vilket känns lite konstigt faktiskt men så kan det vara.

Gossip girl då, Dan och Serena (Blake Lively & Penn Badgley) är ihop på riktigt vilket är underbat, dom passar sjukt bra ihop! haha nej nu orkar jag inte skriva mer Grey's börjar om ca 5 minutas!


Peace, Flipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0