the beauty of something real


Petra, Sandra, Anna, Johanna, Jag, Karin. Foto: Erica
Vacker bild!


Förlåt för dålig uppdatering, ska skärpa mig!
Just Nu är jag bara så nervös så det är det ända jag tänker på verkligen! Otrolig frustrerande. Det är nämligen så att jag ska på någon slags dans, som är för niorna från de flesta skolor här omkring där jag bor. Man vill inte vara för uppklädd, inte för vardagligt klädd och det är bara hur svårt som helst att hitta vad man ska ha på sig. Fasst jag tror jag har hittat vad jag ska ha på mig nu men det vore ju hemskt om det bara var helt fel! Haha jag stressar verkligen upp mig själv just nu över det här. Får hoppas att det inte blir en mardröm bara!

Över till något helt annat, var Grey's bra igår eller? shoffshoffshoff själv tycker jag att det ägde! Men vill inte säga något till någon stackare som missade avsnittet. Nej vet ni vad nu lämnar jag detta inlägg för att gå och spegla mig i kläderna jag ska ha eller något innan min mage sprängs av nervositet, jag vet att det är jätte töntigt men jag kan helt enkelt inte rå för det, tänk dagen jag ska börja gymnasiet, klunk!


Föresten, jag mår mycket bättre nu och har blivit frisk från min sjukdom. Fick börja träna igår för första gången på två veckor, det var roligt men jobbigt!


PUSS/Flipp

Kommentarer
Postat av: aa

jezz vad karin hoppar högt! haha <3

2009-05-13 @ 21:19:56
URL: http://aannathorell.blogg.se/
Postat av: aa

haha bara skojja menar petra :P hon hurtar upp från marken :P

2009-05-13 @ 21:21:17
URL: http://aannathorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0