hehe skolaaaan

jag har slutat men duktig som jag är sitter jag kvar på skolan och jobbar lite och det är jävligt roligt, ensam på översta våningen i en öde datorsal. Upptäckte också nyss att min iphone är long gone, vem fan tog den? petter den jäveln eller fräcke. Jag måste ringa till mamma NU och dom har tagit  min mobil till deras lektion, ååh.

Enda anledningen till att jag sitter här är för att jag ska klippa mig kl 12 och orkar inte åka hem, haha.
Sen kan jag ju berätta att det kommer bli en bra helg, Casper borta = mycket bra helg!

Nej nu måste jag hitta mobilen tänk om inte petter har den då kommer mamma mörda mig... so i'll see you at my funeral then, great!




Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0