make my mark on this moment

Meen yes, tack vare sara så har jackan på monki som jag suktat efter ett tag äntligen kommit till sitt öde hos mig, eller imorgon händer det, så skönt. Nu slipper jag gå ut och in där varje dag, personalen där tror nog att jag och matilda är störd, haha.

Yesturday hade vi träning på lövsta, först var vi ute och sprang runt på frösön i uppförsbackar, fruktansvärt nice måste jag säga, speciellt när vi möte soldedad som tog sin dagliga promenad från jobbet (vilket är att vara världens bästa spanska lärare). När vi kom tillbaka från joggingrundan var det dags för tränig på 7-manna planen and guess what, det hade blivit dubbelbokat. Sååå det hela slutade med att vi spelde match men tandsbyns p12, fruktansvärt roligt om jag får säga det själv...


en liten upplysning: ni människor som inte förstår er på ironi förstår er inte på detta inlägg heller.


farväl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0