new look

Ja idag har jag och jennifer suttit med designen hela dagen, jag är nöjd och jag kan väl säga att hon är cool (lol) min mamma tror att lol betyder cool, haha. Jag bjöd henne på mina cupcakes som jag bakade igår som jag är väldigt nöjd med! dock hände det en incident där som är.. ja den är lite pinsam så jag tror vi inte nämner det här men jennifer fick sig i alla fall ett gott skratt, hon la sig till och men på golvet... överdriv merrrr. haha nejdå.

Dagens problem var iallfall att vi planerade att gå på bio, Remember me som vi har suktat efter ett tag MEN den går inte bio bio längre, åh jag ville gråta så ledsen blev jag. Mitt hjärta var helt förkrossat, så nu får vi väl gå på bio och tröstse på någon annan film typ som percey jackson. Dock ville jag så gärna se Remember me. jag vart så lej!



Heddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0