The time is now

hehe loooov, det känns bra.
Hade endast en lektion idag och det var spanska, gramatikprov det gick jävligt bra eftersom soledad aldrig märker någonting så tog alla hjälp av varandra sååå ja det gick bra.
Sen vart det fika i ca 150 år planerade ett aprilskämt till nadias little brother och ja jag kom ju på självaste skämtet så credsen går till mig, hehe vi lurade han att vi var från radio jämtland och massa men det lät inte på honom som att han gick på det så jag tror vi failade lite..

På lovet ska jag ha det härligt, men jag är lite frustrerad över mitt påskägg :( Mamma har fått för sig att vi ska äta nyttigt på det här lovet och i år är hon tydligen emot godis i påskägget (!?!?!) hon vill ge andra saker istället, förstå min frustration, påsk = godis alla vet det.



aDjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0