I'm rich baby, rich

Pengar är livet, vafan tyckte jag att jag va lycklig innan eller? pfft har aldrig mått så bra som idag då jag har fått lön har cash i plånkisen och är rik på kortet, wow vilken känsla! studiebidrag my ass, det ska va riktiga cash. haha.

Trots att jag inte vill att sommarlovet ska ta slut och trots att jag inte vill börja skolan nästa vecka så måste jag nog erkänna att liiite skönt ska det bli att få komma tillbaka till rutinerna, ibland kan jag bli så rastlös att jag längtar lite inte för att jag inte älskar att ha sommarlov utan för att jag har två år kvar och jag vill att dom två åren ska flyga förbi lite så jag kan få komma ut i den riktiga världen någon gång. Kan knappt bärga mig. Jag gillar ju faktiskt hösten lite också den kan va mysig ibland, och man har så fina kläder på hösten, hehe. Det blir ju jobbigare sen på vintern med feta skor och jackor hit och dit mössa, vantar halsdukar och hår som är elektriskt och står åt ALLA håll. Svinkallt när man går till bussen, svinkallt när man går till maten och allt blir bara allmänt mycket jobbigare i skolan på vintern, kallt, mörkt och dystert.

Julen längtar jag till un puco dock. Och det ska bli lite kul med björnriket i år tro det eller ej, men endast för att dom gör om hela placet med nya grenkisar, typ en ny sittlift t ex ååååh vad skönt det ska bli med en sittlift där, är fruktansvärt less på bygelliftarna i BR nu. men framförallt ska det bli härligt med lite badtunna eller vad säger ni?

observera bild nedan snart 2 år gammal, ha det i baktanke


farväl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0