thingssss

Igår vann ås mot mörsil, det var riktigt sweet! annars är inte mycket uppåt, vaknade imorse 08.15 av att pappa tittar på tv i köket och asgarvar och det är något fel på min dörr så den går inte att stänga så lid med mig här! han fortsätter att asgarva den närmaste timmen och ni som hört pappa skratta vet ju att ja..alltså ni som tycker att jag är högljudd när jag skrattar, det går inte ens att gämnföra mig med pappa då. När han äntligen slutade med att vara höljudd bestämde han sig för att klippa gräset..utanför mitt fönster aaahhh! så om vi säger såhär, har jag vaknat på fel sida idag? JA. Nu ska jag göra våfflor, jag vet inte ens hur man gör det så varför försöker jag ens? ååååh. Jag måste skaffa en man som kan laga mat, ammars har jag ingen ljus framtid.. 

farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0