Day 16 - My favorite thing to do

Ja jag känner att resa är lite uteslutet nu eftersom jag redan har skrivit ett helt inlägg som det så jag får helt enkelt välja någonting annat att skriva om.

Det är ett ganska svårt val, jag har många saker som jag verkligen gillar att göra och jag vet inte vad jag ska klassa som min absoluta favoritsak att göra, det finns ju saker som skratta, ha kul, va med kompisar. Men de är inte så spännande för vilken normal person gillar inte det? Någonting som har blivit en av de nya favoritsakerna som jag har fått ögonen för det är att läsa! Det bästa som finns är när man har hittat en bra bok som man bara inte kan sluta läsa så kan man kurera sig i sängen även fast det är mitt på dan bara för att du måste veta vad som händer härnäst. Jag har också fått upp ögonen för ljudböcker och är just nu inne på min fjärde harry potter bok att lyssna på ljudbok är minst lika roligt som att läsa om inte bättre, då kan man ligga och blunda eller göra andra saker samtidigt som igår när jag städade salongen då lyssnade jag på harry potter hela tiden, mysigt. Okej det här är kanske inte min absoluta favorit sak att göra men det är en av många!

Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0