Day ? - what I wore today

Mitt redigringsprogram har dampat och det gick inte att beskära bilden av någon anledning, och jag tänkte när jag tog kortet att det är lungt det gör inte om det står massa grejer runt omkring mig ska ändå skära bort, tjena hej hej. så det gick inte har nu försökt att skugga allt det fula och misslyckades totalt och sen råkade jag spara och nu får jag inte bort det så JA bilden är konstig men man ser vad jag har på mig och det är syftet, första dagen i skolan den här veckan i alla fall!


Ikväll efter jag har varit barnvakt ska jag försöka få till "what's in you bag" också så jag slipper ligga en dag efter hela tiden.

Farväl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0