Harry Potter och de vises sten

Har alltid älskat Harry potter filmerna, men det har aldrig riktigt fallit mig i förut att jag kanske borde läsa böckerna. Men nu på senare år har jag verkligen velat men ändå känt att det känns lite jobbigt att läsa 7 tjocka böcker. Visst kan det var värt det men jag läser väldigt sakta och det kändes inte som att ja hade tid. Men sen kom jag på den brilljanta idén om att ladda hem böckerna på ljudbok! Så det är dedt jag gör nu, började på ettan igår kväll och nu har jag kommit lite mer en hälften på den så det går ganska snabbt! Det som är bra med just ljudbok är att om man har det på mobilen eller freestyle kan mna göra mycket samtidigt som man lyssnar, och man behöver inte anstränga sig ett dugg, man kan bara ligga i sängen och blunda, det går aldelles utmärkt!

jag är förväntansfull över hur alla böckerna kommer vara eftersom jag har hört så mycket bra om dom. nu kan jag också vara med i diskutionerna med två av mina närmsta vänner som själva är helt galna i böckerna och har läst alla. Det känns väldigt bra, och det gör ingenting om man har sett filmen och vet vad som händer, det är lika bra ändå!

 

Kram, F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0