MMMBop

Idag har jag min storasyster och min mamma tagit fina bilder utomhus som jag ska dela med mig av i ett annat inlägg sedan då vi har fixat till bilderna lite. Det var riktigt kallt att vara ute faktiskt, även fast det bara var -8 grader så blåste det sjuukt mycket, jag frös nästan ihjäl, men det vart några lyckade bilder faktiskt så det kommer jag att lägga upp sen :)
I kväll drar jag mig mot ås för en rolig kväll med girlsen och en sleepover i house of jen! ser väldigt mycket fram emot det faktiskt! kommer bli mysigt..
medans ni väntar får ni en gammal goding, favoriten när jag var liten...
Hanson – MMMBop
Kram, F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0