I just wanna find another you

Inlägget om stockholm kommer senare om någon dag!
Kom i alla fall hem igår och han inte mer än att komma innanför dörren så var det dags att packa upp och packa om, mina päron till föräldrar bestämde sig för att åka ifrån öland och stanna i Göteborg också! Känns lite som att do bara vill jävlas faktiskt.. Aja så nu bor jag hos daniela och mattias tills dom kommer hem så att det ska bli lättare för mig att ta mig till jobbet (ni vet barnvaktstjosan) eftersom man bor där man bor och bussarna går ju när dom går..
Det är jävligt kul dock jag kan stå hur länge som helst i fönstret och bara titta ner på alla som går på stortorget, apkul! hehe. Nu är jag väldigt trött klev upp 06.30 igår och 06.15 idag, vilket sommarlov ha? är ensam hemma i lägenheten just nu tills mattias kommer och då ska han laga middag är mycket hungrig.
mer än såhär blir det inte just nu jag skriver mer till veckan.
men först lite webcam favoriter som jag hittade på danielas mac pro.
haha mamma
vet inte om jag har sagt detta föresten men oth nörd som man är hade jag säsong 1,2,3 som jag fick i julklapp och beställde fick säsong 4 när jag fyllde år säsong 5 gav vi till daniela 5 dagar efter på hennes födelsedag och igår kom säsong 6 i brevlådan, wihooo. Så nu blir det lite oth s 6 i väntan på mat!
mitt hår har blivit jävligt solblekt. Är inte ett mff fan, det är min syrras mogna pojkvän som hängt upp den..
farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0