åh sova nuuuu snälla

jag är helt slut! länge sen jag verkligen var så trött så det känns som att jag vill lägga mig i gräset efter match och bara sova, somna in liksom. Nej men lite dålig uppdatering p g a mycket skola den här veckan. Och idag var jag på en utbildning för fotbollsskolan heeeela dagen, lite drygt klev upp kvart i 7 kunde ha sovit till typ 9-10 eller not, it sucks! efter den var jag jätte trött men det var bara hem en liten stund och sen ladda om för match, och ja efter den ville jag bara sova! Dock mår jag jätte illa nu och har gjort ända sen jag kom hem. Vill inte bli sjuk då är jag screwed, veckan är inte över än det är en dag kvar och jag har mycket att göra. helvetes jävlar! Nu måste jag sova har lovat mig själv att ligga i sängen prick 22.30 så jag får en hyffsat lång natt till fina 06.45, längtar mer än något annat tills veckar klockan ringer....fääänåh 

godnatt och farväl mina vänner, håll tummarna för ingen spya!

shiiit 4 minutas på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0