And it's all just a little bit of history repeating

Hade en jobbintervju idag, hur vuxen låter inte jag liksom? Jag var lagomt nervös tidigare på dagen men väl där gick allt så smidigt och snabbt så det blev inte alls något lamm som jag trodde. Jag ska nämligen jobba som barnflicka lite senare i sommar, tjäna lite cash. Ska alltså passa en tjej som heter Tess hon är 6 år gammal och jag ska få träffa henne nästa vecka för att lära känna henne lite.

vidare till fotbollsskolan så finns det för mycket som händer hela tiden så ni skulle inte tro mig om jag berättade, Anné är heeelt crazy, men också hur söt som helst.

vidare till gårdagens match så vann vi med 4-2 och det satt så fint så jag vet inte vad! Har varit på bra humör hela dagen bara därför, även fast jag varit väldigt trött och för att det var historiens sorgligaste avsnitt på greys igår så kunde inget förstöra lyckan liksom. 

Ska man fira med en päronsplitt jennifer? tror det va.

farväl 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0