Hey guys

Ja ni kanske har märkt den nya designen men jag kände för att göra den lite sommrigare och det var inte lätt men med lite hjälp gick det vägen och jag är ganska nöjd. Dock snodde jag bilder från mina mästerfotografer till vänner och jag ber om ursäkt men jag gillar era verk och det är ju positivt, jag marknandsför er liksom..hehe.
Hela dagen idag har gått till att baka cupcakes! Nästa helg ska vi ha ett stort fint kalas daniela fyller 20 på fredag och själv fyller man 17 i morgon, pretty excited! därför bakar vi ett flertal cupcakes, så det hela ska bli en slags cupcakebufé det kommer bli så gott som det låter trust me!
nu må ma gåå
farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0