I owe you

Känner att den här bloggen har varit lame, men nu ni ska ni få lite bilder och sånt roligt fast dock inte bra bilder utan bilder tagna men min iphone, men det duger!

Ja jag fyllde ju som sagt år igår och dagen började med lite fin sång sen fick man kliva upp till ett fin dekorerat köksbord och en stor hög med american pancakes, I was in heaven! sen vart det paket öppning och jag ska visa er vad jag fick!

Abercrombie & Fitch kläder, perfym, oth season 4, godis, gratis sms i ett helt år, iphoneskal, blommig sommarjacka.

Efter paketöppningen förberedde vi några cupcakes glasyr och strössel skulle på. Jonis och Johanna kom upp och provsmakade samt Uffe och Maria. Vi åt cupcakes och drack saft sen blev det fotboll, girls against guys vi vann såklart. 


senare på kvällen efter alla hade varit på sina träningar och grejs kunde vi äntligen äta middag, pappas egengjorda paneng eller som mamma sa igår panjong ching, haha jag trodde jag skulle dö när hon sa det. Och sen blev det tårta som mamma gjorde till efterrätt


efter det var jag så mätt så jag dog. Jag fortsatte bara att umgås med familjen resten av kvällen vi tittade på fotboll, det okända och sen när mamma och pappa hade gått och lagt sig tittade jag och casper på massa one tree hill. 

Ja det var min födelsedag, fick inte så mycket besök men det var väntat eftersom ingen är hemma på midsommarhelgen. Det är därför alla kommer nästa helg då daniela fyller och då får man mer presenter, yay! 

hoppas ni är nöjd med lite bilder nu då!

farväl
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0