Björnriket

Just nu sitter jag i våran stuga i Björnriket, det är nice, haha. Ska spendera hela lovet i denna håla men det kommer bli roligt Matilda är ju här så då har jag en kompis här iallafall sen har jag ju våran underbara badtunna och bastu samt typ 300 kanaler på tvn mer än vad vi har hemma så det kommer bli ett värligt bra sportlov! Mamma och pappa pratar också om att vi ska hyra skoter och åka en dag, det skulle vara sjukt kul eftersom jag i stort sett aldrig åker skoter har hänt någon enstaka gång i mitt liv, så det ser jag verkligen fram emot om det blir av. Nu ska jag, mamma och Casper mysa till det lite och göra lite jordgubb/glass smoothies, muummma! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0