day 3

day 3 alltså, mysig dag med lite sovmorgon först det var riktigt häärligt, sen drog jag mig mot backen där matilda väntade efter lunchen sen fick jag med mig mamma ut i backen också, och efter det blev det lite afterski fast den historien är lite fail men jag orkar inte berätta för det är inte så intressant. Jag och matilda stog däremot på ica huuur länge som helst för vi kunde inte bestämma vad för godis vi skulle köpa, haha det låter ju som oss.
Nu har man också fått reda på att det blir match på söndag mot ifk där blir det lite kött iallafall, gött. tror jag har köor också då sen på eftermiddagen, jag undrar ja när jag ska åka hem?

ikväll är det greys då blir det smoothies igen, haha jag tror min familj har kommit in i någon slags smoothie-period för såhär brukar det inte vara men det är så gottttt. ikväll kommer också pappa hit skönt, nu blir det lite godare mat hehe sorry maaama men pappa är liiiite bättre på det du är bra på andra saker, promise. Nej hörni nu blir det baastuuuun



heddå heddå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0