day one

Day one på lovet day one här i björnriket kan man säga. Det har varit en bra dag, lite skidåkning, lite korv med bröd, lite mer skidåkning mycket härligt! Jag nisse och matilda körde lite tävling störtlopp ner för hela backen, det gick mycket snabbt och jag vann hehe en gång iallfall, mycket mycket nöjd. Nu ska jag hoppa in i duschen kanske till och med basta i 5 minuter typ kan typ inte basta längre för då blir jag aldelles svimfärdig men det ska nog gå bra! sen blir det tacos till middag, mumma! och efter det kommer matilda hit till min fina stuga då ska vi mysa lite med något spel eller så. härligt härligt med lov hörniii!



Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0