but I don't bitch and whine if i don't get my way

Kort sammanfattning av gårdagen:
Medans alla andra klasser hade en lugn och fin mentors dag fick vi såkallade "överklassarna" på neu jobba och slita. Dagen började 8.30 i sporthallen. Där var det dags att sätta igång vi gjorde iordning allt inför mösspåtagningsbalen satte upp bord stolar dukade, blåste upp ballonger och grejade. Vi fick lunch sen var det bara att fortsätta en stund till. Vet inte vad klockan var när vi väl fick gå men det vart i lagom tid. Efter det var det shopping på stan med matilda, även fast jag tyckte att vi var jävligt effektiva gick det ju inte allt för snabbt. Men vad förväntade man sig av oss ändå liksom. Nya byxor och en ny tishaa fick i alla fall följa med hem. Väl hemma var det inte mycket till vila hade ca 1 timme på mig att stressäta och stressgöra mig iordning, springa till bussen och sen var man där igen, fina sporthallen. Var kissnödig redan när vi kom dit men det var fullt upp med dekorationer och förberedelser så det fanns inte tid tyckte jag. ca 1 timme innan det skulle börja började benen värka och bli trötta (fortfarande kissnödig) och det började ungefär 40 minuter senare så ni kan ju tänka er. När det började var det bara att springa fram och tillbaka 500 rundor (still needing to kissa), servera fulla människor som ändå inte skulle komma ihåg nästa dag hur trevlig jag var. Långt in på kvällen trodde jag att jag skulle kissa på mig på riktigt så jag valde att ta tag i det gå ner till dom ända toaletterna som var öppna för tillfället men icke, där var det redan fullt med folk så jag gick tillbaka igen. Gjorde ungerfär samma runda ca 3 gånger utan resultat, fan. Jag trodde att jag skulle bli tvungen att kissa på mig där ett tag, det bjöds också på väldigt mycket gratis dricka under kvällen och jag var ju törstig. Aja fick i alla fall turen på min sida efter en stund då det fanns ett omklädningsrum som dom inte hade låst, kan nog ha räddat min kväll. Vet inte vad som hade hänt annars, nästan så jag inte vågar tänka på det. Men jag tycker ändå att det var kul igår trots allt och det fick mig att längta oerhört mycket tills vi tar studenten, längtar, längtar, längtar. Jag och matilda tog bussen hem sen senare på kvällen och ja hur jag mådde då vet ni väl från tidigare inlägg.

Det här blev ett väääääldigt långt inlägg, längsta någonsin tror jag. Ni som orkar ni orkar.


farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0