Det här är slutet på vår film

sitter här ensam och jävligt kissnödig! Jag halvligger i en konstigt ställning i fåtöljen i köket med glass och datorn. Jag kan inte röra mig för nu har jag fått en såndär låsning eller sträckning eller vad fan det nu är i ryggen så tyvärr kan jag inte flytta mig från den här positionen förns någon kommer hem vilket blir vid kl 10 ikväll. Jag har så jäääavla ont i ryggen ursäkta språket men jag sörjer verkligen, jävla fan. Gick och köpte en Ben&Jerry's åt mig själv idag för jag tyckte verkligen jätte synd om mig själv. Sen hoppade jag på bussen och hållplatsen efter hoppade daniela på hon åkte från jobbet tidigare för hon var sjuk. Så vi satt där båda två och klagade på våra liv när jag tillslut sa "Jag gick faktiskt och köpte glass till mig själv för jag tyckte så synd om mig" då tittade daniela på mig och flinade "men haha det gjorde jag med!!" vi båda brast ut i skratt, det märks liiite att vi kommer från samma familj.

Nu är jag verkligen så himla kissnödigt men jag kan helt seriöst inte röra mig härifrån! Tur man har världens bästa blåsa och kan hålla sig i evigheter.


farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0