Kalkonlandet

lille loliga bilder.

Första kvällen


Mami och en nyfiken liten turk i bakgrunden.



chill i poolen.



varje kväll tog vi fula outfitkort, mamma posar som satan!


blev stan varje kväll, ser ni hur jag längtar efter att få trängas i en buss med svettiga turkar på mitt ansiktsuttryck?



dagarna på stranden var oerhört varma och jobbiga, men härliga.


ännu en ful outfitbild




ooooh vattenpipa


ungefär vid den här tiden var jag så less på turkiet så jag skulle kunna spy, det var så jobbigt att gå till och från stranden varje dag när det var 40 grader varmt!



men jag var lille glad att jag fick bada i alla fall.


Det var allt, enjoy!


farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0