the world's greatest big sister

Jag är så trött så jag dööör. Idag slutade vi 9.50 men jag missade 10.10 bussen och nästa åsbuss gick inte förns 11.30, men sen hade man bra timeing så när jag kom ner till kyrkparken hoppade jag på 2an åkte till lugnvik och gick hela vägen hem i spöregnet, inget att rekomendera. Och även när jag gick där på vägen trött less och blöt så körde pappa förbi med bilen MEN HAN STANNADE INTE han bara körde förbi..han såg mig inte ens! så jag fortsatte att vandra vidare.

När jag kom hem var jag hungrig så jag bestämde mig för att vara snäll och laga mat till mig och casper för han var sjuk! Jag är lagomt stolt över mig själv.

tänkte ladda upp bilder på det för jag dukade fint, hehe men det funkar tydligen inte sååå


farväl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0