Day 4 - what i ate today


Jag började dagen med en skål yoghurt, jag gillar inte frukost så det blir aldrig speciellt mycket några skedar bara. 

till lunch bjöds det på laxfrestelse den var inte lika god som den här ser ut att vara. 
 
när jag kom hem från skolan ått jag två rostade kneippmackor med bara smör och apelsinjuice + en skumtomte.

till middag åt jag lasagne, göttt. 

sen blev det kör och där åt jag ja rätt mycket, hehe det var någon slags avslutnignsfika då det är sista gången vi träffas bara gospelkören nu när vi trännar inför julen kommer ju åskören in i bilden också. i alla fall var det så typsikt att det var just idag jag skulle skriva om vad jag skulle äta och nu lär det ju låta som om jag är värsta fettot bara för att det var storfika på kören. Jag åt i alla fall smörgåstårta samt en baota pannkakamandelkrispigkakagrejs som var stor och god, till de drack jag självklart julmust så det var ju gött! men ja jag brukar inte äta såhär mycket på en dag om ni tar minus det jag åt på kören så har ni en vanlig dag, äter aldrig kvällsfika faktiskt. 

Farväl   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0