Freaking Egypt

Hade nyss ett roligt samtal med Jennifer då vi båda (mest jag) blev lite hysteriska över att vi båda åker till samma ställe med samma flyg till Egypten! JA NI LÄSTE RÄTT, vi har alltså avbokat våran resa till Gran-Canaria då pappa inte kunde följa med pga konferans grejs med jobbet. Jag och mamma tog nya tag igår och gick till resebyrån sa att vi ville ha sol och bad berättade vad vi ville att det skulle kosta och när vi ville åka, och där hade vi det ett mysigt hotell i dahab som ligger ca 1 timme ifrån shram el sheik så ganska långt ifrån jennifer:( MEN ÄNDÅ, jag är sååååå glad för jag ska få åka till egypten, jag har verkligen kämpat och försökt med allt men bara för att pappa är rädd för araber typ så fanns det inte på kartan att vi skulle åka dit och nu när han är ute ur bilden klart grabben får åka till Egypten dåååå!! whiiihiihi och jag och jennsan åker med samma flyg det blir kuuhuuul!


Nu ska jag hoppa in i duschen lite snabbt sen ska jag till kyrkan och uppträda med Suzanne Michelle och Anders Kronlund!

farväl

Kommentarer
Postat av: Jennifeeer

Åhh vad kul! Vi lär förmodligen inte ses på resan men flyget är ju 5 timmar lååångt! Plus tiden på flygplatsen. Då får vi tävla om vem som blivit brunast... Hehe

2010-10-24 @ 18:51:57
URL: http://eiza.blogg.se/
Postat av: Filippa

Ja men precis! haha you bet! better watch it girl, you're going down!

2010-10-24 @ 23:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0