giving you a smile



Hela helgen har jag varit ensam med pappa, en första gången förteelse faktiskt då det oftast är jag och mamma som är ensamma hemma. Fast för det mesta är jag ju van vid 6 st som springer runt i huset och det är så det ska vara men det kommer inte bli så på ett tag nu. Igår tillbringade jag hela dagen med miss Jen jag ställde upp som modell och i gengäld fick jag pizza samt bakelser och bra socialt umgänge det var en lugn och mysig dag dock tog "it's raining men" kålen på mig, haha. På kvällen var vi bjuden på middag hos farmor och Torbjörn, farmor är en jäkel på att laga mat så det var hur gött som helst, jag låg i soffan hos henne och åt vindruvor samt snyftade till P.S I love you. Sen GICK jag och pappa hem (vi gick även dit) haha jag tyckte att det var skitjobbigt (observera hon bor i lugnvik).

Så där har ni min väldigt lugna helg som varit lugn och skööön. Ni kan också observera att imorgon är jag inne på min tredje förkylningsvecka, JAG FÖRSTÅR INTE varför jag inte blir frisk, jag gör inget annat än att vilar jag får panik om jag inte blir frisk snart.

NU ska jag ta tag i livet ändå och göra mig själv stolt idag, det är plugg som står på schemat och jag är peppad till tusen!

farväl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0