would you

Jag förstår inte vad problemet är! först blir jag jättesjuk, ja som ni alla märkte så var det som värst i måndags, i tisdags mådde jag mycket bättre men fortfarande inte bra, i onsdags då mådde jag hur bra som helst, livet var på topp, jag spelade match, gjorde mål, inget kunde stoppa mig. Sakta men säkert var det någonting som smög fram igårkväll, ville dock inte inse men idag kan jag säga att jag inser. Fan, snorig krasslig och lite allmänt hängig, höstförkylningar...Nu har jag två dagar på mig att vila för på söndag ska jag vara redo för säsongens sista match, jag SKA vara frisk då, inga tvivel.
.
I morgon drar Daniela och Mattias i 3 månader det känns både bra och dåligt, jag menar vem skulle inte sakna sin storasyster men samtidigt kan jag få lite mer uppmärksamhet nu, a la sandystyle. Det värsta av allt dock är att hon tar med sig min käraste ägodel, henne macbook pro som jag skriver ifrån at the moment. De senaste inläggen har också kommit från den här babyn. Vet inte hur det blir med uppdateringen för alla andra datorer är så dryga förutom caspers då men den är alltid upptagen av datanörden själv så jag vet inte ja.
.
gör endast punkterna för det funkar inte att få stycke indelningar annars.. I morgon efter att ha lämnat de omtalade på flygplatsen rör jag och mamma oss mot Åre och höstmarknaden! ska bli spännande har aldrig varit på den förut så det ska bli kul! Det var allt för mig just nu
farväl

Kommentarer
Postat av: Sandy

Haha livet utan storasyster är underbart, tro mej ;) se nu till att dina päron fokuserar på dig 24/7 :D

2010-10-01 @ 23:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0