if everything was everything but everything is over

Imorse när jag vaknade var jag med om den mest obehagliga smärtan någonsin, tårarna sprutade jag hade panik för jag kunde inte svälja, så ont i halsen har jag, jag kan inte svälja, inte äta, inte dricka. Känner så här nu i efterhand att match igår var en dålig idé men samtidigt så var det så jävla värt för det gick bra!
Aja nu sätter jag på en film och ska försöka mig på att dricka lite té, får se hur det går försökte imorse men brände endast tungan något jävulskt. tänkte i alla fall se The back up plan, hoppas den är bra.
lessssen, allt jag önskar mig nu är en isglass.
återkommer kanske senare idag!
farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0