you got my attention now

Jag har köpt en ny kamera! Haha det är det ni har väntat på hela veckan, och förra. Men ja som ni säkert minns var jag i sundsvall och där va vi på mediamarket dom hade en massa erbjudanden bland annat på den här kameran för endast 500 kr. Känns riktigt bra att ha en helt egen kamera som jag kan använda hur jag vill. Om jag vill ta riktigt fina bilder använder jag ju danielas systemkamera men det är ju inte alltid man har tillgång till den, speciellt inte nu när hon åker iväg i 3 månader!



Har också köpt ett fint fodral till! hoho

Jag tror bloggen kommer bli mycket roligare nu faktiskt!

farväl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0