it's driving me crazy

Folk hade svårt att ta mig seriöst denna onsdagsmorgon, men skyller inte på dom, kunde inte ta mig själv seriöst heller. Jag såg ut som en plastikopererad "mission failed" person, dvs att halva delen av min mun var totalt bedövad och ja den bara hängde där. Så när jag log/skrattade/pratade var det bara den ena halvan av ansiktet som hängde med i mina rörelser, resten bara hängde där. Schysst tandläkare hade ju kunnat spruta in liiiite mindre bedövning och sparat mig mödan, men nej. Vettskrämd var jag då jag gick från tandläkaren då jag bara har tagit bedövning en gång i hela mitt liv förut och har inga minnen av att detta var resultatet efter det. Men mina kompisar fick sig några goda skratt och de kan jag gjädjas åt i alla fall.

Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0