The song I never wrote

Jag sitter nu i soffan och skriver i bloggen och småtittar på hockeyn, lutandes mot mig ligger en bakis dani och sover, brevid henne sitter papi och snarkar, och längst bort ligger cappen och snarkar HÖGT. Mamma tror jag la sig i sängen och sov. Själv sitter jag här och är jättepigg och ja ni vet ju att jag har varit uppe sen 07.15. Idag har jag införskafat mig ett par nya fotbollsskor, har vågat mig på en annan färg än svart denna gång men det viktigaste nu var ju faktiskt att dom överhuvudtaget skulle passa på världens bredaste fot med den högsta vristen du kan tänka dig. Men det känns bra, nu slipper jag ha mina slitna adidas som va svarta men ändrade färg efter en lerig höstsäsong.

Nu sitter jag mest och googlar runt lite på olika saker och småäter godis såhär på eftermiddagen för det är då det smakar som bäst!

Drömmer mig bort till sommar gör jag också och kollar igenom Jennifers bilder från strömma, jag längtar så mycket tills vi fyra åker iväg, det är sinnessjukt.

(kanske syns att den är snodd från facebook)

Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0