Sleep don't visit

Den värsta natten i mitt liv är nu över. Draknästet är en farlig tävling för hälsan och jag skulle aldrig råda någon att delta egentligen, trots de otroliga priserna. Vi har ändå haft väldigt roligt till och från, och hade jag inte haft en sån bra grupp hade hela situationen förmodligen sett ännu värre ut.

Att det gick hela 30 timmar utan någon sömn överhuvudtaget är helt sjukt. Det är något jag aldrig kommer göra om. Jag har varit helt förstörd hela natten det har varit många tårar (endast från min sida), stress, panik och framförallt extrem trötthet.

Har försökt återberätta allt om natten sen jag kom hem idag men varje gång jag ska göra det håller jag alltid på att börja gråta, så hemskt var det.

Tog en bild på mig själv i soffan nu haha, ska gå och lägga mig nu och sova tills jag vaknar, fy fan va skönt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du är fin

2011-12-03 @ 01:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0