Take this music and use it let it take you away

Saker som är bra just nu...
Jag är hyfsat frisk.

Saker som är mindre bra (åt helvete)...
Läxor på läxor på läxor, det tar aldrig slut.
Just nu läser jag tre olika böcker i tre olika ämnen.
Håret som sitter på mitt huvud önskar jag att jag kunde raka av.
Jag har inte köpt någon julklapp överhuvudtaget.
Jag skrapade upp knät på träningen idag.
Jag är uppe för länge på kvällarna.
Jag försover mig varje dag.
Jag känner mig som den fulaste människa on earth.
Alla serier har uppehåll.
Halva garderoben ligger på golvet, resten är i tvättstugan och ändå har jag fulla min garderob med kläder som jag aldrig använder.

Som ni ser är det en lista som är lite för lång.


Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se och delta i adventstävlingarna som just nu pågår på Miss Alicias Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia

2011-12-15 @ 16:48:28
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0