everything in between


Hets hets hets och extremt intensiv helg, nu sitter jag är en måndagskväll med en död tå. Ska jag börja från början? Ja okej det här är den korta versionen.

Barnvakt hela lördag till söndag morgon, åker direkt och städar salongen på rekordtid. När jag tittar på mobilen efter städningen har jag 4 missade samtal och 3 sms och alla är från olika personer och ja alla ville något viktigt faktiskt så paniken reste sig till bröstet och jag gjorde det ända rätta, grät. Är sääämst på att hantera stressade situationer då jag alltid får hicka och börjar gråta, det går inte ihop. Allt löste sig dock och jag var redan påväg till dagens nästa nämligen en kördag uppe i Ås från kl 13.00 till 19.15 på kvällen, det var ganska intensivt, så intensivt som det kan bli att stå upp och försöka sjunga ut allt man har (det blir faktiskt jobbigt efter några timmar). Efter det var det vidare till nästa direkt, vilket betydde hoppa in i bilen byta om i baksätet och helt enkelt vara redo för fotbollsmatch! Ifrån mitt perspektiv gick det jättebra, det var jättekul och allt var frid och fröjd, min tå däremot såg det på ett helt annat sätt då den helt enkelt bestämde sig för att dö, RIP. Nej men ökade i vikt gjorde den i alla fall en helt sömnlös natt har jag haft av smärta(vilket was killing me eftersom det ända jag ville var att sova efter en dag som denna), pulserande stortår är inte att leka med. Nu är den dubbelt så stor som tån på min andra fot och ja historien tar väl slut ungefär här. Skolsköterskan tror jag har brytit den, likaså mamma, själv tycker jag att det ser ut som blodförgiftning men låt oss hoppas på att det inte är så allvarligt. Det blir i alla fall avvaktning tills imorgon sen får vi se hur det ser ut om det blir hälsocentralen eller akuten, eller bara nk-prov.

Det var allt för mig

Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0