everything you can imagine is real

Hej alla glada, jag är glad, faktiskt, jävligt nöjd också! För jag fick godkänt på matte c provet, ville nästan spy innan jag skulle få tillbaka det så nervös var jag och sen lättnaden som kom när jag såg de där fint skrivna G:et på pappret, lycka! Nu kanske ni tycker att jag är lite knäpp som gör en stor grej av detta då jag endast fick G men jag är extremt nöjd för att matte c har inte varit lätt för en sån som mig, jag vill blara klara denna kurs och bli diplomerad då blir jag en lycklig tjej, godkänt är godkänt liksom!
Nu mina vänner ska jag nog ta på mig min nya fina kjol från stockholm, urban outfitters, love. Sen ska jag ta mig vidare till gammla kompisar på middag, jag är extremt hungrig mh hoppas det blir nå gott.
Farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0