isn't she lovely..?

Haha alltså humörsvängningarna har varit närmsta vännen ikväll! tror jag har vänt hela familjen emot mig nu, vet inte riktigt hur det gick till men det var lite bitchtalk och kanske någon smäll i någon dörr jag vet inte. Och för det grät jag? hatar allt.

Farmor var här tidigare ikväll och frågade om jag var sur (satt och såg sur ut i soffan med luvan på) då sa jag att jag hatade skolan då sa hon hoppa av och börja jobba. Det bästa är att hon var seriös, farmor<3

Nej fan, har haft på mig black hoodie hela kvällen inge jävla white hoodie, black hoodie.



Farväl


Kommentarer
Postat av: sandy

luvan beskriver allt, lovely<3

2011-01-11 @ 21:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0