master blaster jammin'



Ikväll matchar jag såhär! är nöjd med nagellacket, hehe ni kanske får veta hemligheten någon gång!
Kan väl erkänna för mig själv, bloggen och er nudå att jag faktiskt är det största nagellackfreaket man kan hitta. Men nu de senaste månaderna eller så har det faktiskt lugnat ner sig lite och senast jag köpte ett nagellack var när jag åkte till Egypten, förutom idag då två nya fick följa med hem, hehehehe. kunde inte hjälpa det jag menar det var över 3 månader sen sist och det kliade i fingrarna! I sommras var det en sjukdom dock, det vart kanske 1 nytt nagellack i veckan i snitt då. Okej jag är sjuk i huvudet så ni kanske inte vill höra mer om det här men jag gillar nagellack, okej.

Nu ska jag snart springa till bussen som går till ica och sen vidare till saraaaa, där vankas det mys hoppas jag, med kött och chokladfondue till efterrät, mumma!

trevlig kväll alla!

Farväl

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud va fin du är! Coola naglar också.

SV: skulle du kunna försöka förklara igen hur man laddar ner photoscape? Förstod inte riktigt din förklaring.. Och du.. kostar det något eller är det gratis? kram!!

2011-01-30 @ 11:21:39
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0