words can't describe


how lucky I would be if one of these were in my mouth at the moment.

Mitt huvud dör, jag vet inte men ända sen jag kom hem från tandläkaren har jag haft ont i huvudet hade det även igår när jag skulle sova. Nu är det värre än någonsin! Så nu ska jag forsätta lugna mitt huvud i soffan och bara vila. Jag hatar att inte veta vad det är för fel, jag har inte druckit för lite i alla fall, anars brukar det vara anledningen men nu vet jag inte. Hm, är det något bra på tv ikväll? I sure hope so.

Farväl

Kommentarer
Postat av: Mariuskaia

keep it up very nice site

2011-08-11 @ 07:46:10
URL: http://mariuskaia.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0