Borta bra hemma inte så mycket bättre

Visst är det skönt att komma hem, men om jag tittar ut genom fönstret just nu så håller faktiskt hela himmlen på att falla ner vilket gör att man inte känner sig så jätteglad över att man lämnade södra Sverige faktiskt.

Bilfärden hem var lugn och skön jag såg 3 filmer, åt glass, läste tidning, läste bok. Sedan gjorde vi några stop på vägen som att hälsa på Jenny i vadstena och som att hälsa på en familj vi inte har träffat sen Australien någonstans i närheten av örebro. Det blev mycket fika och alla blir lika förvånade varje gång men jag får nu klargöra för alla, NEJ jag dricker inte kaffe.

Nu är jag tillbaka i sommarlovsvardagen igen, det känns konstigt eftersom jag ätit på resturang varje kväll nästan sen jag åkte ner och de 3 senaste dagarna blev jag även bortskämd med en riktigt skön hotellsäng och hotellfrukost. Fast min säng är inte så dum den heller trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0