I'm on the edge of something final we call life

Ligger på hotellrumet på scandic i Jönköping just nu, har ingen aning om när jag kommer hem, det kan bli idag, imorgon, tisdag? Vi får se, alla vill åt olika håll, och alla är lika envisa så att säga.

Öland var underbart, jag har kört mycket bil, eller ja golfbilen då men den bassade mig alldeles utmärkt liten, smidig och endast gas och broms, körde som en gud, det kanske var det jag var född till att göra? Annars hade Öland mycket annat att bjuda på också så jag är väldigt nöjd. Nu blir det familjeråd om vart vi ska, jag vill åka till någon cool outlet, fast helst vill jag till Stockholm men än är det ingen som har nappat på det förslaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se
RSS 2.0